Motivace a organizace s jedinečným diářem

336x280-nocnikosilky7-1429533436.jpg


DOLLER je motivační diář zaměřený na dlouhodobé plánování a kreativní myšlení. Za jeho výrobou a vzhledem stojí dvě kreativní mysli, Jiří Doležal a Jan Emler. Projekt vznikl před dvěma lety a není je prodáno již více jak 48 tisíc výtisků v češtině, angličtině, němčině a slovenštině. Základem tohoto diáře je právě vaše kreativita, protože není datovaný, takže si ho můžete zakoupit kdykoli během roku a začít od jeho začátku a ne od prostředka. Podnikání a osobní rozvoj totiž nemusí začít 1. ledna.
záložky v knihách

Základ fungujícího, úspěšného byznysu

Podle slov Jiřího Doležala je velmi důležitým právě fakt, že jsou na to dva. Většina lidí vám totiž řekne, že se má podnikat v lichém počtu a tři už jsou až moc. Jejich podnikání ve dvou ale považují za jednu z největších výhod, protože každý z nich je úplně jiný. I když se stane, že se ohledně něčeho pohádají, základem je nechat ego stranou a zaměřit se na to důležité. Na cíle a důvody toho, co a proč dělají.
 
Honza Emler je spíše kreativec, Jiří Doležal uvažuje zase více kvantitativně. Právě toto spojení je základem pro úspěšný byznys zejména v oblasti, kde je spojuje kreativita, podnikání a vysoké osobní cíle dohromady.
prázdný zápisník

Propagace prostřednictvím sociálních služeb

Sociální sítě se staly prostředkem, který lze využívat nejen k osobním účelům. Jedná se také o skvělý způsob nízkorozpočtové propagace. Autoři DOLLERu používají sociální sítě skutečně hodně, a to nejen k propagaci svého diáře, ale také ke sdílení celého procesu, ukazují potenciálním zákazníkům, jak může diář vypadat, jak ho používat a kdo a proč za celým projektem stojí.
 
Na sociálních sítích sdílejí fotky svých fanoušků, kteří si diář pořídili a aktivně ho používají. Fanoušci sami jim také dělají reklamu tím, že sdílejí fotky a stories s DOLLERem. Spokojený zákazník je nejlepší a nejefektivnější reklamou, a proto je správné využívání sociálních sítí v současném byznysu velice důležité. Musíte mít ovšem samozřejmě produkt, který na sociálních sítích lze propagovat a který lze dobře a kreativně nafotit.
 

Motivace a organizace s jedinečným diářem
Ohodnoťte příspěvek